استفاده از کارتن تهران برای پاک کردن سطوح به عنوان ماده ضدعفونی کننده در دوران کرونا

برای کسب‌وکارهایی که مسئولیت اجتماعی شرکتی (CSR) را در دستور کار خود دارند، زمان ارزیابی هر فرآیندی است تا به یافتن روش‌های دوستدار محیط زیست کمک کند.

با این حال، حفظ الزامات بودجه سخت و سبزتر بودن می تواند دشوار باشد خوشبختانه، بسته بندی محصولات مقوایی با کارتن تهران می تواند به شما کمک کند تا راه حلی سازگار با محیط زیست با طیف وسیعی از مزایای ارائه دهید.

با شش دلیل که چرا باید از مقوا برای بسته بندی محصولات خود استفاده کنید، با بسته بندی محصولات پلاستیکی خداحافظی کنید و با بسته بندی مقوایی سلام کنید.

شش دلیل برای استفاده از بسته بندی محصولات کارتن تهران: با رشد تجارت الکترونیک، استفاده از پلاستیک نیز افزایش یافت.

پلاستیک یک بسته بندی محصول ارزان و همه کاره است، اما محیط زیست را نیز تخریب می کند.

بسته بندی پلاستیکی به فرهنگ دور ریختنی یکبار مصرف ما می افزاید. در واقع 50 درصد پلاستیکی که استفاده می کنیم یک بار مصرف است.

علاوه بر این، ما هر سال آنقدر پلاستیک را دور می اندازیم تا چهار بار دور زمین بچرخد.

پلاستیک فقط باعث ایجاد مشکلات مهم برای محیط زیست نمی شود، همچنین مشخص شده است که مواد شیمیایی پلاستیکی توسط بدن جذب می شوند که می تواند خطرات جدی برای سلامتی ایجاد کند.

با این همه آمار وحشتناک در مورد بسته بندی جای تعجب نیست که مصرف کنندگان بیشتر از عواقب پلاستیک آگاه می شوند.

بسیاری از مصرف کنندگان فعالانه به دنبال مارک هایی هستند که اصلاً از پلاستیک یا پلاستیک یک بار مصرف استفاده نمی کنند.

با تغییر از پلاستیک به مقوا، نه تنها با انتخاب یک بسته بندی قابل بازیافت و تجزیه پذیر به محیط زیست کمک خواهید کرد، بلکه مشتریان شما نیز خوشحال تر خواهند بود.

علاوه بر این، مقوای بازیافتی روند رو به رشدی دارد، کارشناسان پیش بینی می کنند که مقوای بازیافتی به دلیل تطبیق پذیری و طبیعت دوستدار محیط زیست، محصول مورد تقاضا بعدی برای اکثر نیازهای بسته بندی خواهد بود.

علاوه بر این، این واقعیت است که بسیاری از کشورها در حال حاضر از محصولات پلاستیکی مالیات می گیرند و ممکن است به زودی ممنوعیت بسته بندی های پلاستیکی را به طور کلی پیدا کنیم.