مصرف مغز فندق در تبریز موجب کم خونی و مرگ ملکه اسکاتلند شد

در واقع مغز فندق در تبریز موجود در شکلات، قهوه و اسپری‌ها برای پوست، مو و سلامت کلی مفید است.

یکی از غنی ترین منابع ویتامین E، فندق یکی از سالم ترین آجیل ها با طعم کمی شیرین و ترد است. با این حال، غذاهای غیر سنتی به راحتی در بازار موجود نیست.

این وبلاگ به شما در مورد اجزای مختلف تغذیه ای فندق، فواید و عوارض جانبی احتمالی آن می گوید.

فندق چیست؟ فندق میوه ای قهوه ای رنگ از درخت فندق است. از خانواده آجیل است.

فندق معمولاً در محصولات لبنی و شیرینی‌پزی مانند نارگیل مانند میلک شیک، قهوه، شیرینی‌ها، کوکی‌ها و اسپری‌ها استفاده می‌شود.

همچنین می توانیم فندق خام، بو داده یا بلانچ شده داشته باشیم. فندق تجاری معمولاً در مقادیر زیادی در ترکیه، ایتالیا، اسپانیا و پرتغال کشت می شود.

فندق یک منبع غنی از مواد مغذی است زیرا حاوی اسیدهای چرب غیر اشباع، پروتئین، فیبر و مواد شیمیایی گیاهی است.

آنها همچنین حاوی ریز مغذی هایی مانند کلسیم، منیزیم، پتاسیم و سلنیوم، همراه با پلی فنول ها و ویتامین های B کمپلکس هستند. ارزش غذایی 100 گرم فندق در زیر آورده شده است.

در زیر فواید شگفت انگیز فندق برای سلامتی، پوست و مو آورده شده است.

به هضم غذا کمک می کند: تحقیقات نشان می دهد که فیبر غذایی، ترکیبات پلی فنل و اسیدهای چرب غیراشباع موجود در فندق باعث افزایش تعداد میکروب ها در روده و بهبود سلامت دستگاه گوارش می شود.

به درمان سندرم روده تحریک پذیر و یبوست کمک می کند. فیبر و پلی فنول های موجود در فندق نیز به عنوان پروبیوتیک عمل می کنند که هضم را تقویت می کند. بنابراین فندق در کاهش وزن نیز موثر است.

سلامت قلب را بهبود می بخشد: طبق تحقیقات، مصرف منظم فندق در کاهش خطر بیماری های قلبی عروقی مفید است.

آنها همچنین سطح کلسترول را در بدن کاهش می دهند که با کاهش احتمال حمله قلبی باعث سلامت قلب می شود. فندق همچنین حاوی مقادیر زیادی اسید اولئیک است که برای سلامت قلب مفید است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.