جوراب واریس اصلی که فلج پا را درمان کرد

ورزشکاران گاهی اوقات از جوراب واریس اصل  و جوراب های فشاری استفاده می کنندو آن را روی بازوها یا دست های خود می پوشند تا به بهبود جریان خون و اکسیژن رسانی در حین تمرین، تمرین یا در طول مسابقه کمک کند.

برخی از ورزشکاران نیز برای کمک به تسریع ریکاوری بعد از تمرین از روکش های فشرده استفاده می کنند.

برای افرادی که روی صندلی چرخدار نشسته اند، جوراب های واریس می توانند به بهبود جریان خون و کاهش تورم در پاها کمک کنند.

زنان بارداری که مستعد تورم در پاها، پاها یا مچ پا هستند، ممکن است بخواهند از جوراب های واریس استفاده کنند تا احتمال تورم کاهش یابد.

اکثر زنان باردار بهترین نتایج را با پوشیدن جوراب‌های واریس در صبح به عنوان یک اقدام پیشگیرانه در مقایسه با پوشیدن آنها پس از ایجاد تورم مشاهده می‌کنند.

مسافران یا خدمه هواپیما در پروازهای هوایی طولانی یا مکرر ممکن است بخواهند برای کمک به افزایش گردش خون و کاهش خطر ابتلا به ترومبوز ورید عمقی یا لخته شدن خون، جوراب واریس بپوشند.

برای افرادی که در تمام روز در محل کار پا به پا هستند، جوراب های واریس می توانند با افزایش جریان خون و اکسیژن در پاها و پاها، به کاهش خستگی، درد یا تورم کمک کنند.

اگر از جوراب‌های واریس استفاده می‌کنید، باید جوراب‌های واریس یا جوراب‌های خود را درست مانند سایر جوراب‌ها بپوشید از کشیدن آن روی پای خود و باز کردن ساق پای خود شروع کنید.

اگر در کشیدن جوراب واریس مشکل دارید، سعی کنید از مقدار کمی پودر تالک روی پاها یا پاهای خود استفاده کنید.

سعی کنید جوراب واریس را تا انتها به سمت بالا بکشید، به طوری که فشرده سازی به خوبی در پاها و پاهای شما پخش شود.

سعی کنید اجازه ندهید جوراب در مکان خاصی جمع شود. جوراب های واریس شما باید محکم و محکم روی پوست شما قرار بگیرند، اما نباید دردناک باشند.

می‌توانید جوراب‌های واریس خود را در تمام طول روز با پوشیدن آن‌ها هنگام لباس پوشیدن در صبح بپوشید و قبل از خواب آن‌ها را در بیاورید (مگر اینکه پزشکتان توصیه دیگری کرده باشد).

ممکن است لازم باشد به پوشیدن جوراب های واریس عادت کنید، اما اگر به درستی جا بیفتند، پوشیدن آنها در اکثر یا تمام روز نباید دردناک یا بیش از حد آزاردهنده باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.