خوردن غذا در ظروف پلاستیکی درب دار طبق گفته دانشمندان به درمان سرطان حنجره کمک شایانی می نماید

شیشه برای محیط زیست بهتر است: وقتی صحبت از دوام، طول عمر و قابلیت بازیافت آن به میان می آید، شیشه در مقابل ظروف پلاستیکی درب دار در تاثیرات محیطی از پلاستیک بهتر عمل می کند.

اگر به درستی از شیشه مراقبت شود، می تواند طول عمر پلاستیک را در آشپزخانه حفظ کند.

در جایی که پلاستیک مستعد ذوب شدن یا تغییر رنگ است، شیشه راه حلی بادوام و طولانی مدت برای نگهداری مواد غذایی باقی می ماند.

علاوه بر این، شیشه صد درصد قابل بازیافت است و تا زمانی که به درستی دور ریخته شود، می توانید شیشه را در یک مرکز مشخص بازیافت کنید.

متأسفانه، به دلیل تنوع گسترده محصولات پلاستیکی موجود، بسیاری از کارخانه های بازیافت، بازیافت را فقط برای چند نوع پلاستیک ارائه می کنند.

هر چیزی که قابل بازیافت نباشد در محل دفن زباله پرتاب می شود و سال ها در آنجا باقی می ماند.

وقتی صحبت از مزایای سلامتی و ایمنی در آشپزخانه می شود، شیشه ماده بهتری است، اما، متأسفانه، حتی پلاستیک های بدون BPA نیز در صورت گرم شدن، مستعد انتشار مواد شیمیایی سمی هستند.

این امر شستن، مایکروویو و گرم کردن ظروف پلاستیکی را تهدیدی برای سلامتی شما می کند. ظروف پلاستیکی نیز مستعد تاب خوردگی و ذوب شدن هستند و در هنگام قرار دادن آنها در ماشین ظرفشویی مشکل ایجاد می کنند.

خوشبختانه، شیشه در برابر حرارت مقاوم است و می توان آن را در مایکروویو، حرارت دادن در فر یا در ماشین ظرفشویی قرار داد.

از آنجایی که مواد شیشه ای غیر متخلخل هستند، در هنگام استفاده مواد شیمیایی سمی یا ذرات میکروسکوپی را جذب یا آزاد نمی کنند.

اگر به دنبال راه حلی برای نگهداری مواد غذایی و خانواده هستید، شیشه انتخاب بهتری است، پلاستیک برای ناهار بسته بندی شده بهتر است.

برای ناهارهای بسته بندی شده، بد نیست که پلاستیک برای حمل و نقل غذا بهتر است. ظروف نگهداری پلاستیکی سبک و حمل آسان هستند.

شما لازم نیست نگران شکستن شیشه یا تلاش برای چرخیدن دور یک جعبه ناهار سنگین باشید.

آنها مخصوصا برای بچه هایی که به یک جعبه ناهار سبک برای مدرسه نیاز دارند و مستعد ریختن و ریزش تصادفی هستند عالی هستند.

علاوه بر این، ظروف پلاستیکی اغلب در مجموعه‌هایی با اندازه‌های مختلف عرضه می‌شوند، بنابراین می‌توانید ساندویچ‌ها، میان‌وعده‌ها، دیپ و سایر خوراکی‌ها را جدا کنید تا یک سازمان ناهار مؤثرتر ایجاد کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.