میوه خشک طعم دار به ازای هر کیلوگرم میوه تازه برای درمان سردرد

کیفیت غذایی بالا، ترکیب طبیعی منحصر به فرد و ماندگاری بسیار طولانی میوه های خشک، آنها را به محصولی محبوب و پرطرفدار در بازار تبدیل کرده است.

علاوه بر این، آنها همچنین خوشمزه هستند، به همین دلیل است که بزرگسالان و کودکان آنها را دوست دارند اما آیا واقعاً به همان اندازه مفید هستند که بسیاری از مردم فکر می کنند؟

در طول فرآیند خشک کردن، رطوبت از هر محصولی تبخیر می شود. در عین حال، بخش اصلی تمام مواد مفید موجود در محل باقی می ماند، به خصوص اگر خشک کردن مطابق با تمام قوانین انجام شود.

عناصر کمیاب مختلف از جمله پتاسیم، پکتین (فیبر)، اکثر ویتامین ها حفظ می شوند، بنابراین هیچ فایده ای ندارد که بپرسید میوه ها یا میوه های خشک مفیدتر هستند.

 


فواید میوه‌های خشک واضح است، اما خیلی‌ها نمی‌توانند بی‌درنگ بگویند که این خوراکی‌ها دقیقاً چه چیزی به همراه دارند.

متخصصان قلب، مصرف منظم چنین محصولاتی را برای کسانی که با سیستم قلبی عروقی و خود قلب مشکل دارند، به ویژه زردآلو خشک توصیه می کنند.

آنها حاوی مقدار زیادی پتاسیم هستند که از عضلات قلب حمایت می کند سایر مواد موجود در میوه های خشک به پاکسازی دیواره رگ های خونی از کلسترول مضر کمک می کند و از تشکیل به اصطلاح پلاک ها جلوگیری می کند.

مصرف اوزوار یا کمپوت میوه خشک اغلب توسط کسانی که از دیستونی عروقی گیاهی رنج می برند توصیه می شود. آنها همچنین به افزایش تون، هموگلوبین، بهبودی پس از سکته مغزی، حمله قلبی کمک می کنند.

برای حفظ تعادل آب، به بیماران جوشانده میوه های خشک داده می شود. آنها علاوه بر حفظ رطوبت در بدن، مملو از ساکاریدهایی هستند که در هنگام کم آبی بدن، قدرت و انرژی می دهند.

این محصول حاوی مقدار زیادی پکتین است که به طور قابل توجهی تحرک روده را تحریک می کند و میکرو فلور را عادی می کند و از دیس باکتریوز جلوگیری می کند.

در عین حال، جوشانده، کمپوت یا چای از خشک کن سموم را حتی با مسمومیت نسبتاً شدید حذف می کند.

به دلیل محتوای بالای ویتامین های گروه B، بسیاری میوه های خشک را “آرام بخش” می دانند، زیرا دارای اثر آرام بخشی مطبوع و ملایم هستند.

مصرف آنها با استرس مداوم، افسردگی طولانی مدت، بی خوابی و یا برعکس، خواب آلودگی توصیه می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.