استفاده نوین از پودر پیاز خارجی در تولید قرص های ضد سرطان

پودر پیاز تهیه شده از پیاز خشک شده نیز به عنوان ادویه استفاده می شود، پودر پیاز خارجی جایگزینی واقعا عالی برای زمانی است که می خواهید طعم ثابتی در دستور غذا داشته باشید.

استفاده از پودر پیاز می تواند استرس ناشی از خرد کردن پیاز را از بین ببرد و به طور مساوی در سرتاسر ظرف پخش شود تا عطر و طعم غلیظ و کامل پیاز داشته باشد.

آن را در سوپ ها و خورش ها بپاشید، سس های خامه ای و سس های سالاد درست کنید، کاسرول ها و سبزیجات را بپزید یا از آن به عنوان پایه ای برای مالش و ماریناد استفاده کنید.

استفاده از آن آسان است و می تواند مزایای زیادی نیز به همراه داشته باشد. استفاده از پودر پیاز می تواند بهتر از استفاده از پیاز خام باشد.

قدرت پیاز به غذا طعم می بخشد، همچنین می توان از پودر پیاز به جای پیاز خام برای طعم دادن به غذا استفاده کرد.

پودر پیاز طعم غذا را دست نخورده نگه می دارد و تغذیه و ویتامین های موجود در غذا را تامین می کند.

با سالاد، برگر، ساندویچ و بسیاری از غذاهای دیگر نیز طعم خوبی دارد. مخلوط کردن آن با کره در سبزیجات طعم سبزی را بهتر می کند.

استفاده از پودر پیاز نسبت به پیاز خام راحت‌تر است، زیرا باعث صرفه‌جویی در زمان می‌شود، بدون پوسته شدن، خرد شدن و آبریزش چشم‌ها.

آماده برای استفاده. بنابراین استفاده از پودر پیاز در مقایسه با پیاز خام سریع و آسان است.

در دستور پختی که نیاز به پیاز تازه دارد: در اینجا می توان به جای پیاز تازه از پودر پیاز استفاده کرد.

چون یک قاشق غذاخوری پودر پیاز برابر با نصف فنجان پیاز تازه خرد شده است، آن را فقط بعد از آماده شدن ظرف یا قبل از آن بپاشید.

پودر پیاز بهترین شریک برای سوپ و خورش است. از سبزیجات گرفته تا غیر گیاهی یا در هر سوپی، می توان آن را برای طعم دادن اضافه کرد.

پودر پیاز چاشنی عالی برای همبرگر، پیتزا، گوشت چرخ کرده و بسیاری از غذاهاست. با پاشیدن پودر پیاز روی آن پیتزا و همبرگر خوشمزه تر می شود.

برخی از صامت ها شرکای کامل پودر پیاز هستند، مانند همه غذاهای سیب زمینی، گوشت بریان، مرغ. با مخلوط کردن پودر پیاز با همه این غذاها طعم فوق العاده ای به دست می آید.