افزایش قیمت دمپایی جلو بسته مردانه که بازار بورس را تحت تاثیر قرار داد

دمپایی پاشنه باز مانند دمپایی جلو بسته مردانه معمولا توسط هتل های پنج ستاره توزیع می شود. نقطه ضعف دمپایی پاشنه باز این است که از پاشنه پا پشتیبانی نمی کند، بنابراین برای پیاده روی در مسافت قابل توجهی طراحی نشده است.

دمپایی های پاشنه باز که احتمالاً شناخته شده ترین نسخه دمپایی های پاشنه باز هستند، هم روباز و هم پاشنه باز هستند و عمدتاً در ساحل یافت می شوند.

با این حال، فلیپ فلاپ ها را می توان در فضای باز و زمانی که دما گرم است پوشید.

فلیپ فلاپ ها شبیه لغزنده هستند، اما دو تفاوت وجود دارد. فلیپ فلاپ ها اغلب از مواد نرم و انعطاف پذیر بر خلاف لغزنده های سفت ساخته می شوند.

دمپایی های دمپایی دارای بند هستند که انگشتان پا را می پوشاند و بین انگشت شست پا و انگشت دوم پا متصل می شود.

نام خود از صدای سیلی می آید که هنگام راه رفتن خم می شود. دمپایی‌ها اغلب از نظر رنگ یا طرح بسیار ساده هستند، زیرا در اصل برای راحتی طراحی شده‌اند و نه ظاهر.

تفاوت اصلی صندل با دمپایی در این است که صندل ها از بند برای چسباندن کف پا و پیچیدن دور مچ پا استفاده می کنند و در صندل ها از بند Y شکل برای نگه داشتن کف پا استفاده می شود اما هیچ بند برای محکم کردن مچ پا ندارد.

این یک نوع دمپایی است که برای شبیه سازی صندل طراحی شده است. صندل ها در اصل یک زیره با بندهایی هستند که آنها را به پا متصل می کند. صندل قدیمی ترین نوع کفش است.

دمپایی های صندل مانند صندل های سنتی عمل می کنند اما برای پوشیدن در داخل خانه استفاده می شوند. این نوع دمپایی روباز است و اغلب از چرم یا مواد انعطاف پذیر دیگر ساخته می شود.

دمپایی صندل در آب و هوای سردتر استفاده نمی شود، اما از قسمت پایین پا محافظت می کند. آنها در رنگ های مختلف هستند، اما سبک کلی تقریبا یکسان است.