جدول سنگی در مشهد که در هوای بارانی جاده را از حالت لیز بودن خارج می کرد

طراحی مخلوط بتن در جدول سنگی در مشهد به گونه ای طراحی شده است که با محیط و مکانی که در آن مانع در آن ساخته می شود، مطابقت داشته باشد تا از یک محصول با کیفیت مناسب برای اولین بار اطمینان حاصل شود.

حداکثر ظرف 3 روز پس از نصب زودتر با توجه به دمای محیط متوسط، ECB قدرت کافی برای ارائه عملکرد اعلام شده به دست خواهد آورد.

برای انجام کارهای دیگر مانند تسطیح و تزریق نیازی به بازدید مجدد از مانع نیست. در نتیجه معامله‌ها می‌توانند فوراً به این مکان‌ها دسترسی داشته باشند یا در واقع مانعی برای قرار گرفتن در معرض ترافیک باشند.

هزینه پروفیل مانع جدید با کارایی بالا توسط یک گروه تحقیقاتی مستقل قابل مقایسه با سیستم های سد فولادی دو طرفه N2 با عملکرد پایین تر است.

این سیستم را می توان در آرایش پروفیل متغیر متغیر، عریض و گسترده استفاده کرد و راه حل ساده ای برای عبور و کنار سازه ها ارائه می دهد.

این سیستم دارای یک واحد انتقال / خاتمه جهانی منحصر به فرد است که انتقال به سایر سیستم های مهار ایمنی و همچنین سازه هایی را که به طور مناسب برای مقاومت در برابر ضربه مستقیم وسیله نقلیه طراحی شده اند را تسهیل می کند.

انتقال / خاتمه با استفاده از قالب‌های فولادی مدولار سفارشی ساخته شده است که به طور موثری برای آماده‌سازی سطح موجود، مشخصات ساختار و مکان‌های انتقال / خاتمه پاسخ می‌دهد.

استانداردها اجازه می‌دهند که افزایش‌های کوچکی از چنین اختلاف سطحی در نمایه متقارن، به عنوان نمایه آزمایش‌شده، برای دستیابی به عملکرد اعلام‌شده سیستم‌ها تطبیق داده شود.

همچنین می‌توان به‌طور مصنوعی سطح سقوط‌ها را در سراسر ذخیره‌گاه مرکزی دوباره نمایه کرد تا یک سیستم مانع پروفیل ثابت را در خود جای دهد.

با این حال، تنها راه‌حل‌های معتبر یا ارائه دو خط مانع است یکی برای خدمت به روسازی در سمت بالا و یک خط در خدمت روسازی در سمت پایین. یا برای ایجاد یک مانع پروفایل متغیر.