خوردن عسل کوهی کرمانشاه از بیماری های پوستی جلوگیری می کند

عسل کوهی کرمانشاه به بیماری های لثه کمک می کند: خواص ضد باکتریایی و التیام‌بخش عسل به درمان و التیام زخم‌ها کمک می‌کند.

بیماری های دندان و لثه مانند التهاب لثه، خونریزی و پلاک را می توان تا حد زیادی با استفاده منظم از عسل درمان کرد.

عسل به آزادسازی پراکسید هیدروژن ضد عفونی کننده معروف است که به عنوان یک عامل ضد میکروبی عمل می کند و از رشد باکتری ها جلوگیری می کند.

توصیه کارشناسان استفاده از عسل خام مخلوط با آب برای استفاده به عنوان دهانشویه؛ همچنین مالیدن مستقیم عسل روی لثه‌های آسیب‌دیده باعث تسکین فوری درد و التهاب و سایر بیماری‌های پریودنتال می‌شود.

عسل به عنوان یک منبع عالی از انرژی طبیعی شناخته می شود زیرا قند طبیعی فرآوری نشده موجود در آن مستقیماً وارد جریان خون می شود و این به نوبه خود می تواند باعث افزایش سریع انرژی شود.

این تقویت سریع مانند یک شگفتی برای تمرین شما عمل می کند، به خصوص در تمرینات استقامتی طولانی تر.

از اگزما جلوگیری می کند و به کنترل آن کمک می کند، اگزما یک بیماری پوستی است که باعث قرمزی، خارش و پوسته پوسته شدن پوست می شود که باعث ناراحتی می شود.

معمولاً کودکان خردسال و نوجوانان از اگزما رنج می برند که با اگزما قابل درمان است، کسانی که رنج می برند می توانند مخلوطی از عسل خام و روغن زیتون سرد فشرده درست کنند و روی پوست بمالند تا از شر مشکل خلاص شوند.

عسل با از بین بردن کثیفی و صاف کردن پوست به عنوان یک پاک کننده طبیعی عمل می کند. همچنین می توان از آن برای لایه برداری پوست با مخلوط کردن آن با جو به منظور حذف سلول های مرده استفاده کرد.