دختری که با سرکه کاراملی خودکشی کرد

سرکه کاراملی دومین نوع رایج سرکه در لیست ما است. با افزودن باکتری و مخمر به سیب های له شده و صاف شده ساخته می شود.

قندهای اضافه شده و قندهای طبیعی توسط باکتری ها و مخمرها مصرف می شوند و اتانول تولید می کنند. اتانول برای بار دوم تخمیر می شود تا اسید استیک تولید کند، ترکیبی که به سرکه طعم ترش می دهد.

سرکه سیب رنگ طلایی دارد و می توان از آن برای افزودن طعم ترش و میوه ای لطیف به مارینادها، سس های سالاد، سالاد کلم و چاتنی استفاده کرد.

سرکه سیب با سرکه سفید متفاوت است زیرا طعم شیرین و میوه ای سیب را حفظ می کند. سرکه سفید قوی تر از سیب سیب با درصد اسید استیک بالاتر است.

وقتی می خواهید به سس ها و سس های سالاد طعم بدهید، سرکه سیب را به دست آورید. هنگامی که می خواهید غذاها را ترشی کنید یا بدون ایجاد طعم اضافی، اسیدیته را اضافه کنید، سرکه سفید مقطر را انتخاب کنید.

سرکه سیب از چه چیزی ساخته شده است؟ سیب، شکر و مخمر له شده: سرکه بالزامیک
این بومی ایتالیا تنها نوع سرکه ای است که از تخمیر الکل تولید نمی شود. مانند یک شراب خوب، سرکه بالزامیک از کهنه کردن انگور فشرده در بشکه های بلوط ساخته می شود.

و درست مانند شراب، هرچه بالزامیک قدیمی‌تر باشد، قیمت آن بیشتر است. سرکه بالزامیک واقعی دارای برچسبی است که D.O.P. (نام حفاظت شده مبدا). این گواهی می دهد که سرکه بالزامیک مطابق با استانداردهای محافظت شده تولید شده است.

سرکه بالزامیک طعمی شیرین و معطر دارد که می‌توان آن را هم روی غذاهای شور و هم شیرینی ریخت. یا آن را با روغن زیتون برای یک سس کلاسیک وینگرت بالزامیک مخلوط کنید.