رابطه زیتون شور عمده و داشتن ذهنی خلاق

زیتون شور عمده احتمال ابتلا به دیابت را کاهش می دهد؛ زیتون دارای شاخص گلیسمی پایینی است که آن را برای افراد دیابتی یا کسانی که در معرض خطر ابتلا به دیابت هستند ایده آل می کند.

زیتون سرشار از چربی های تک غیراشباع است که ممکن است جذب گلوکز خون را کند کند. اما این تمام چیزی نیست که برای کمک به دیابت انجام می شود.

پس از تشخیص، مصرف آنها در کمک به بیماران دیابتی نقش دارد. در بیماران دیابتی، آسیب اکسیداتیو ممکن است گسترده باشد، و باعث تسریع تخریب اندام هایی مانند چشم ها و کلیه ها شود.

خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی روغن زیتون به این اطمینان کمک می کند که عوارض دیابت بیماری را بدتر نکند.

کمک به رهایی از آلرژی های فصلی: زیتون دارای خواص ضد التهابی است که به عنوان یک عامل میانجی در سرکوب آلرژی نیز عمل می کند.

محرک های خاصی باعث ترشح هیستامین می شوند که باعث واکنش آلرژیک می شود. زیتون همچنین آنتی هیستامین است که التهاب ریه و تولید مخاط را کاهش می دهد و تنفس را آسان می کند.

از آنجایی که زیتون حساسیت خفیفی دارد، بهتر است زیتون را قبل از شروع فصل آلرژی مصرف کنید تا اثرات نامطلوب هنگام تماس با آلرژن ها به حداقل برسد.

از رگ های خونی سالم حمایت کنید: تشکیل پلاک های آترواسکلروتیک بر روی دیواره رگ های خونی یکی از عوامل خطر اصلی برای بیماری های قلبی عروقی است.

ایجاد این پلاک با اکسیداسیون تسریع شده کلسترول LDL کمک می کند که زیتون و روغن زیتون ممکن است به جلوگیری از آن کمک کند.

از آنجایی که مواد شیمیایی فنلی در زیتون وجود دارد، اکسیداسیون کلسترول LDL به میزان قابل توجهی کاهش می یابد و رگ های خونی را تمیز و آزاد برای جریان خون نگه می دارد.

این مواد شیمیایی همچنین با جلوگیری از سخت شدن اندوتلیوم به انعطاف پذیر نگه داشتن رگ های خونی کمک می کنند.