ساعت دیواری منبت کاری ساخته شده از الماس در خانه مرد فقیری

برخی استدلال می کنند که ساعت دیواری منبت کاری معمولی در حال منسوخ شدن هستند. نیازی نیست ساعت را بچرخانید یا زمان تابستان را به خاطر بسپارید، زیرا هر زمان که نگاه می کنید.

زمان دقیق به راحتی روی صفحه تلفن همراه یا رایانه نمایش داده می شود. با این حال، ساعت های دیواری دیگر تنها وظیفه اصلی خود را برای حفظ زمان انجام نمی دهند.

در عوض، آنها عملکرد خود را به بخش های دیگر گسترش داده اند. آنها نقش بسیار مهم تری در دکوراسیون داخلی خانه دارند و به دیوارها در خانه های مدرن زیبایی می بخشند، جایی که به دکوراسیون داخلی خانه می افزایند.

مجموعه وسیعی از طرح‌های ساعت دیواری موجود است، از جمله ساعت‌های بد بو گرفته تا ساعت‌های سنتی، ساعت‌های مدرن تا آن‌هایی که طرح‌های قدیمی دارند، ساعت‌های بسیار بزرگ تا آن‌هایی که الگوهای انتزاعی دارند و غیره.

گزینه ها تقریبا بی حد و حصر هستند. ترفند برای یافتن طراحی صحیح ساعت دیواری این است که ساعت دیواری را محدود کنید که با شخصیت شما و فضای خانه شما مطابقت داشته باشد.

سپس یک راه مبتکرانه برای تطبیق آن با سبک اتاق پیدا کنید تا نه تنها شیک به نظر برسد بلکه تأثیر زیبایی نیز داشته باشد.

ساعت دیواری خواه رنگی به دیوار تزریق کند، یا با یک نقطه کانونی شیک، منطقه را با یک نقطه کانونی شیک ثابت کند، یک جزء ضروری برای دیوارهای محل زندگی شما است، خواه اتاق نشیمن، فضای ناهار خوری یا اتاق خواب شما.

اولین و مهمترین نکته هنگام انتخاب طرح ساعت دیواری برای اتاق نشیمن، انتخاب مکان مناسب است
طیف گسترده ای از الگوهای ساعت دیواری، مواد و سبک ها برای انتخاب وجود دارد، بنابراین احتمالاً ناامید نخواهید شد. با در نظر گرفتن زیبایی شناسی مورد علاقه خود، مرور را شروع کنید.

مکان مناسب را پیدا کنید: لحظه ای به این فکر کنید که برای دیدن زمان بیشتر به کجا نگاه می کنید. بعید است که پشت به دوربین بنشینید و از شما خواسته شود که حرکات نامناسب سر انجام دهید.

این یک راه مطمئن برای خسته شدن سریع از موقعیت مکانی است. می‌توانید در اتاق حرکت کنید تا بهترین نقطه را برای مشاهده ساعت پیدا کنید و بهترین مکان را ببینید. تابش مستقیم نور خورشید از بیرون می تواند دید را در مکانی کنار پنجره یا در دشوار کند.