سینک گرانیتی که ویتامین های میوه ها را از بین می برد

سینک های کامپوزیتی گرانیتی: تعمیر و نگهداری

همراه با فولاد ضد زنگ کامپوزیت گرانیت ممکن است راحت ترین ماده ای باشد که می توانید برای سینک ظرفشویی گرانیتی خود پیدا کنید.

همانطور که قبلاً اشاره کردیم برخلاف آب بندی معمولی که سینک ها و میزهای گرانیتی جامد متخلخل به آن نیاز دارند، فرآیند ساخت سینک های گرانیتی کامپوزیت آنها را کاملاً بدون متخلخل می کند.

از آنجایی که محتویات سینک های گرانیتی کامپوزیت تحت فشار بسیار بالا تولید می شود، ماده ای ایجاد می کند که نیازی به آب بندی مجدد ندارد.

سطح آنها همچنین می تواند تقریباً تمام محصولات تمیز کننده و ضد عفونی کننده را بدون آسیب رساندن به مواد مقاومت کند.

گفته می‌شود مهم است که دستورالعمل‌های سازنده را برای تمیز کردن سطح و همچنین از هرگونه محصول یا مواد شیمیایی که باید اجتناب کنید دنبال کنید.

سینک کامپوزیت گرانیتی: هزینه

اگر به یک سینک آشپزخانه کامپوزیت گرانیتی علاقه دارید باید بدانید که آنها به طور کلی نزدیک به بالای محدوده قیمت هستند.

در حالی که قیمت ممکن است بالا باشد کیفیت محصول ارزش آن را دارد. گرانیت یک ماده زیبا است و می تواند ظاهر بزرگی در آشپزخانه شما ایجاد کند.

هزینه پایه آنها به طور قابل توجهی بالاتر از یک گزینه مقرون به صرفه محبوب مانند فولاد ضد زنگ است. با این حال، جالب توجه است که در سطح سینک سطح بالاتر قیمت این دو ماده یکسان است.

این نشان می دهد که اگر در بازار سینک های سطح بالا هستید، گرانیت قیمت هایی را ارائه می دهد که در مقایسه با سایر مواد سینک قابل رقابت است.

در زیر یک محدوده کلی از آنچه باید برای سینک های گرانیتی کامپوزیت تک حوضه، دو لگنه و سینک گرانیتی خانه مزرعه بپردازید، ارائه شده است. این قیمت ها بسته به عرض و عمق سینک و نوع روش نصبی که انتخاب می کنید در نوسان خواهد بود.