صندل مردانه هامتویی که انرژی های منفی را از محیط دور می کرد

در حقیقت صندل مردانه هامتو و کفش پیاده‌روی کلاسیک واکر Vionic به گونه‌ای طراحی شده است که راحتی و ثبات فوق‌العاده‌ای را ارائه دهد، به همین دلیل است که آن‌ها همیشه مورد علاقه سالمندان هستند (و بهترین انتخاب کلی ما).

با رویه چرم بادوام و طراحی اسپرت، برای پیاده روی تناسب اندام یا پوشیدن غیررسمی تمام روز ایده آل هستند.

ما دوست داریم که پاشنه کفش پشتیبانی محکم و همچنین بالشتک کافی را ارائه دهد، که می تواند برای سالمندانی که مستعد ابتلا به فاشیای کف پا هستند و امیدوارند از عود بیماری جلوگیری کنند، مفید باشد.

برای محافظت بیشتر از پاشنه پا، یک پاشنه شمار ترموپلاستیک به قفل شدن در قسمت عقب کمک می کند.

Walker Classic همچنین دارای یک ارتز قابل جابجایی طراحی شده توسط متخصص پا است که پشتیبانی و پایداری خوبی از قوس ایجاد می کند.

یک زیره لاستیکی بادوام پایداری بیشتر و همچنین کشش قابل اعتماد را فراهم می کند. زیره انعطاف پذیر فوم EVA، زبانه و یقه بالشتکی این کفش، راحتی کلی کفش را افزایش می دهد، در حالی که آستر توری قابل تنفس و رطوبت گیر به کاهش اصطکاک و جلوگیری از تاول کمک می کند.

با حمایت و بالشتک زیاد، کفش در ابتدا کمی سفت به نظر می‌رسد، بنابراین ممکن است بخواهید آن را در خانه یا در پیاده‌روی‌های کوتاه برای اولین بار بپوشید.

حتی زمانی که در شهر بیرون می روید، صندل بپوشید. برای این کار، مدل‌هایی از صندل‌های چرمی را برای مردان ترجیح دهید که ظرافت بیشتری ارائه می‌دهند.

صندل‌های چرمی مردانه با طراحی دقیق‌تر، ظاهری شیک و غیررسمی را برای شما به ارمغان می‌آورند.

بنابراین می‌توانید آن‌ها را با لباس‌های سبک مانند شلوار و پیراهن، مخصوصاً کفش‌هایی با رنگ‌های ساده و ساده مانند صندل قهوه‌ای یا صندل آبی سرمه‌ای ترکیب کنید.

mode-sandale-tendance-homme برای کسانی که به دریا می‌روند، صندل‌های ساحلی خود را فراموش نکنید. صندل های خاکی یا صندل های شتری، انتخاب رنگ های روشن به شما بستگی دارد، به خصوص که این رنگ ها با یک مایو رنگارنگ ست می شوند.