فروش بیش ازحد چسب سیلیکونی آینه موجب رکود اقتصادی استرالیا شد

در مورد چسب سیلیکونی آینه کافی است با یک سرچ کوچک صاحب دنیایی از اطلاعات شوید اما آیا تا به حال به این فکر کرده اید که آیا آینه ها شما را کوتاه تر نشان می دهند؟ من این را در مقاله خود توضیح می دهم.

ممکن است متوجه شده باشید که این به اندازه سیلیکون نیست که در مورد فرآیند پخت آن است.

و از آنجایی که همه سیلیکون ها به طور یکسان درمان نمی شوند، همه سیلیکون ها برای آینه ها مضر نیستند.

هنگامی که به دنبال نوع مناسب سیلیکون برای آینه خود هستید، باید سیلیکون خنثی و پخت سریع را در اولویت قرار دهید زیرا این مواد باقی مانده اسیدی را روی پشت آینه شما آزاد نمی کنند.

اگر سیلیکون خنثی پیدا کردید، با توجه به اینکه آینه خیلی سنگین نیست، می توانید از آن در پشت آینه استفاده کنید. به یاد داشته باشید، درمان سریعتر به معنای تسلط ضعیف تر در این زمینه است.

به جای آن همیشه از درمان خنثی استفاده کنید: بنابراین، در حالی که سیلیکون با پخت سریع آینه شما را در معرض مواد شیمیایی کمتری قرار می‌دهد، آن را نیز به میزان ملایمی متصل می‌کند. اگر آینه شما خیلی سنگین است، این راه حلی برای اصرار نیست.

در عوض، شما باید به بیرون از سیلیکون یا درزبندی استاندارد نگاه کنید و به دنبال چسب های آینه باشید.

برای چسباندن شیشه به هم می توان از چسب حرارتی استفاده کرد. این را امتحان کرده ای؟ ادامه مطلب

استفاده از چسب های آینه بدیهی است که خطر کمتری دارد زیرا خطر فرسایش پشت آینه خود را تهدید نمی کند.

مهمتر از آن، چسب را می توان در لایه های ضخیم تر و مقادیر بالاتر استفاده کرد که خیال شما را راحت می کند که بعد از چسباندن آینه به دیوار نمی افتد.

سیلیکون تنها یک چسب است و اگر کسی به دنبال جایگزین هایی برای استفاده با آینه است، بهترین مکان برای نگاه کردن، بخش چسب های ساختمانی یک فروشگاه لوازم خانگی است.