قیسی زردآلو رمز عملیات ضد جاسوسی سپاه شد

در واقع قیسی زردآلو ممکن است کوچک باشد، اما از نظر طعم و مواد مغذی بسیار منابع خوبی هستند.

این میوه‌های زرد-نارنجی غنی از ویتامین و مواد معدنی، بسته به نوع، طعمی از شیرین تا شیرین دارند.

آنها ظاهری صاف با وز نرم دارند و گوشت آنها در زمان رسیدن صاف و تا حدودی آبدار است. نه تنها طعم، بلکه زردآلو فواید زیادی برای سلامتی دارد.

به عنوان مثال، آنها برای پوست مناسب هستند، به جلوگیری از سرطان، کم خونی و بسیاری دیگر از مسائل مرتبط با سلامتی کمک می کنند.

Prunus armeniaca (زردآلو) حدود 4000 سال پیش در چین پدید آمد. این میوه هسته دار لذت بخش در میان ساکنان، تجار و مسافران محبوب بود.

بنابراین جای تعجب نیست که سفر خود را به سمت غرب در امتداد جاده ابریشم آغاز کرد. با گذشت زمان، شروع به گسترش در سراسر آسیای مرکزی و خاورمیانه کرد. انواع مختلفی از زردآلو برای انتخاب وجود دارد که محبوب ترین آنها Blenheim، Tilton و Moorpark است.

زردآلوهای مورپارک میوه‌های بزرگی هستند که پوست نارنجی روشن و طلایی دارند. این زردآلو شبیه هلو است و شیرین و آبدار است و طعمی شبیه آلو دارد.

زردآلو مورپارک سرشار از ویتامین های A و C و ویتامین های B کمپلکس، کلسیم، مس، آهن و فسفر است.

زردآلو بلنهایم میوه ای ریز با شانه سبز رنگ است که در داخل می رسد. هرگز به رنگ کامل زردآلوی نمی رسد. با این حال، طعم کامل زردآلو دارد.

طعم معطر شیرین این مورد علاقه باستانی معیار را تعیین می کند. گوشت کاملا آبدار و نارنجی است. در کالیفرنیا به دلیل کیفیت کنسرو کردنش معروف است. برای خشک کردن نیز مناسب است. در طول گلدهی به شرایط گرم و خشک نیاز دارد.

زردآلو تیلتون به شکل قلب است و دارای یک خط بخیه است که تا نیمه دور میوه می‌چرخد. رنگ خیره کننده است، طلایی روشن با ته رنگ صورتی.

علاوه بر این، درخت زردآلو Tilton دارای یک ویژگی برجسته است: مقاوم در برابر سرما. در نتیجه، این درخت به خوبی برای مناطق مستعد یخبندان های دیررس بهاره مناسب است و به خوبی با انواع خاک سازگار است.