لامپ ال ای دی هالوژنی که در زیر آب نیز نور می داد

تورچیرها و یا لامپ ال ای دی هالوژن نوعی لامپ زمینی با بدنه بلند و سایه ای هستند که رو به بالا هستند تا درخشندگی محیطی یا برجسته را به اتاق ارائه دهند.

این سبک یکی از کلاسیک ترین و محبوب ترین انواع لامپ هایی است که امروزه در خانه ها پیدا می کنید.

این مشعل در طرح‌های بسیار متنوعی موجود است، اما یکی از محبوب‌ترین سبک‌ها مشعل‌کش شیشه‌ای رنگی، «سبک تیفانی» است که تضمینی برای تکمیل استایل زیبای شماست.

یکی دیگر از گزینه های محبوب، سبک مدرن تر شیشه ای مات است که برای دکوراسیون مدرن به خوبی کار می کند.

مزیت اصلی لامپ های مشعل این است که به دلیل سایه رو به بالا که نور را از سقف و دیوارها منعکس می کند، می توانند نور بیشتری نسبت به یک فانوس کف معمولی ایجاد کنند.

این لامپ ها اغلب می توانند به عنوان تنها منبع روشنایی در یک اتاق به دلیل محدوده روشنایی خود استفاده شوند.

همچنین می‌توان ویژگی‌های خاصی را اضافه کرد، از جمله دیمر برای کمک به تطبیق‌پذیری آن، و تنوع سایه‌های مشعل در دسترس باعث می‌شود که این لامپ به راحتی با زیبایی طراحی دلخواه شما مطابقت داشته باشد.

یکی از معایب لامپ های مشعل این است که – مانند لامپ های قوس الکتریکی – می توان آنها را به راحتی از بین برد.

این می تواند فاجعه آمیز باشد اگر روی مشعل تیفانی ریخته باشید و شیشه شکسته می تواند یک خطر ایمنی باشد.

توصیه می شود گزینه ای با پایه ضخیم تر یا سنگین تر پیدا کنید. سعی کنید مشعل خود را در محلی قرار دهید که به راحتی نمی توان به آن کوبید و اجازه ندهید بچه های شلوغ یا حیوانات خانگی در نزدیکی چراغ قرار گیرند.

لامپ پیانو معمولاً برای کمک به روشن کردن نت‌های موسیقی و کلیدهای ارگ پیانو یا کیبورد الکتریکی استفاده می‌شود، اما به گونه‌ای طراحی شده است که از تابش خیره کننده لامپ از کور کردن نوازنده جلوگیری می‌کند.