لباس کار جین را در شب های امتحان بپوشید تا از استرس به دور باشید

مردان تمایل دارند لباس کار جین دکمه‌دار بپوشند در حالی که زنان می‌توانند دامن، شلوار یا لباس‌های خاکی را با ژاکت کش باف پشمی یا ژاکت بپوشند. کارمندان با جواهرات و سایر لوازم جانبی خود آزادی بیشتری دارند.

به احتمال زیاد ایده خوبی است که از شلوارهای پاره، پاره شده یا فرسوده دوری کنید. رعایت استانداردهای حرفه‌ای خاص می‌تواند به کارمندان کمک کند در حالی که هنگام پیروی از یک کد لباس غیررسمی در محل کار، ظاهری آراسته داشته باشند.

وقتی برای اولین بار به یک محل کار جدید ملحق می شوید، بهتر است در ابتدا احتیاط کنید و خیلی رسمی لباس بپوشید تا زمانی که به طور کامل متوجه شوید کد لباس چیست.

تا زمانی که لباس تمیز، مرتب و حرفه ای می پوشید، صرف نظر از اینکه محل کار شما چه نوع لباس پوشیدنی دارد، سخت است که اشتباه کنید.

و هنگام کار در خانه چه بپوشم؟ این واقعاً به موقعیت شما و کارفرمای شما بستگی دارد. شما باید با نگاهی به نحوه لباس پوشیدن سایر همکاران در حین کار در خانه، ایده ای در مورد نحوه لباس پوشیدن در هنگام کار در خانه داشته باشید. آیا مدیر شما از خانه هم کار می کند؟ او چگونه لباس می پوشد؟

اگر نه، به یاد داشته باشید که درخواست اطلاعات از مدیر خود چیزی نیست که از آن خجالت بکشید. برعکس، نشان خواهد داد که به ادغام شدن در فرهنگ شرکت اهمیت می دهید.

در اکثر موارد، توصیه می شود از لباس خواب و لباس های بیش از حد “رلکس” خودداری کنید (تاپ تاپ، روپوش، به طور کلی لباس شب) و در صورتی که مجبور هستید با مشتری در تماس باشید.

بهتر است به این نکات پایبند باشید. لباس‌های غیررسمی تجاری که قبلاً در مقاله به آن پرداختیم.

توسعه دهندگان، مدیران دفاتر و به طور کلی، افرادی که نیازی به تماس با مشتریان ندارند، می توانند با ظاهری «رسموردانه» تر از آن دور شوند.