وجود لوله و اتصالات اهنی در خانه ها از نفوذ اشعه ساطع شده وای فای به بدن جلوگیری می کند

لوله استیل مشکی؟نقاشی لوله و اتصالات اهنی و یا گالوانیزه؟لوله استیل اتصالات؟
همچنین معمولاً برای تولید انواع سلاح های معمولی، لوله های تفنگ، پوسته ها و سایر لوله های فولادی استفاده می شود:

لوله های فولادی به لوله های فولادی بدون درز و لوله های فولادی جوش داده شده (لوله های درزدار) تقسیم می شوند و می توان آنها را به لوله های گرد و لوله های با شکل خاص تقسیم کرد.

با توجه به شکل مقطع، لوله فولادی گرد است اما اتصالات لوله فولادی به شکل خاص مانند مربع، مستطیل، نیم دایره، شش ضلعی، مثلث متساوی الاضلاع، هشت ضلعی و غیره نیز وجود دارد: قسمتی است که به هم متصل می شود.

لوله ها را به خطوط لوله بر اساس روش اتصال می توان به اتصالات لوله سوکتی، اتصالات لوله رزوه ای، اتصالات لوله فلنجی و اتصالات لوله جوشی عمدتاً از مواد مشابه لوله ها از جمله زانویی (لوله زانویی)، فلنج، لوله های سه راهی، لوله های متقاطع (سر ضربدری) و کاهنده (سرهای بزرگ و کوچک) و غیره.

پروژه تولید سالانه 80000 تن لوله و اتصالات ضد باکتری فوجیان شویو آغاز شد.
در 30 ژوئن، Fujian Xuyou Stainless Steel Co., Ltd. ساخت و ساز پروژه لوله و اتصالات فولاد ضد زنگ سبز و ضد باکتری را در منطقه صنعتی Jingang، منطقه توسعه خلیج Luoyuan، شهرستان Luoyuan، شهر Fuzhou آغاز کرد. کل سرمایه گذاری این پروژه 1.06 است.

میلیارد یوان، که 100 میلیارد یوان صنعت فولاد است. پروژه کلیدی تقویت زنجیره، پر کردن زنجیره و مکمل زنجیره عمدتاً از ورق فولاد ضد زنگ بائو استیل محلی دشنگ به عنوان مواد خام برای تولید محصولات لوله های فلزی با کیفیت بالا استفاده می کند. به طور رسمی در مارس 2023 به بهره برداری می رسد و ظرفیت تولید سالانه آن پس از بهره برداری به 80000 تن خواهد رسید.

خط لوله Jinzhou: تولید سالانه 30000 تن لوله و اتصالات فولادی ضد زنگ با دیواره نازک با کیفیت بالا به بهره برداری رسید.
شرکت فناوری خط لوله ژجیانگ جینژو (که از این پس “شرکت” نامیده می شود) در ساخت پروژه ای با خروجی سالانه 30000 تن اتصالات لوله فولادی ضد زنگ با دیواره نازک با کیفیت بالا سرمایه گذاری می کند و از مراکز آزمایش جدید پشتیبانی می کند.

سرمایه خود را کل سرمایه گذاری برنامه ریزی شده 300 میلیون یوان با تولید سالانه 30000 تن لوله و اتصالات فولادی ضد زنگ جدار نازک با کیفیت بالا پروژه اصلی تکمیل و پذیرفته شده و تجهیزات اصلی تولید نصب شده است.