نوزادی با خوردن پودر شیر خشک خارجی به حرف آمد

لازم به ذکر است که پودر شیر خشک خارجی فاقد آنتی بادی می باشد؛ هیچ چیز به اندازه شیر مادر برای یک نوزاد نیست.

شیر مادر آنتی بادی هایی تولید می کند که با تقویت سیستم ایمنی کودک از او محافظت می کند. از آنجایی که شیرخشک فاقد آنتی بادی است، سیستم ایمنی بدن کودک را بهبود نمی بخشد.

آنتی بادی ها به طور طبیعی در شیر مادر وجود دارند و شیر نوزاد که به صورت تجاری خریداری می شود کمبود این مواد مغذی حیاتی برای رشد کودک را حفظ می کند. اینها همچنین نوزاد را در خطر ابتلا به بیماری ها و بیماری قرار می دهد.

نکاتی که باید هنگام خرید شیر خشک برای نوزادان در نظر بگیرید؛ از آنجایی که شیر خشک‌های کودک به طرق مختلفی ارائه می‌شوند.

انتخاب یک شیر خشک برای کودک شما می‌تواند تصمیم دشواری باشد. هنگام انتخاب شیر خشک برای نوزاد، برای برآوردن نیازهای تغذیه ای و انتظارات کیفیت کودک بسیار مهم است.

در اینجا چهار نکته وجود دارد که باید هنگام خرید شیر خشک برای نوزادان در نظر بگیرید:

ارزش غذایی: نوزادان به پروتئین و کربوهیدرات نیاز دارند و طبق توصیه پزشک اطفال باید با مقادیر متعادلی از مواد مغذی مصرف شوند.

به نوزادانی که با شیر مادر تغذیه نمی شوند باید قبل از یک سالگی شیر خشک غنی شده با آهن داده شود زیرا باعث افزایش سطح آهن در خون آنها می شود و از کم خونی جلوگیری می کند.

بنابراین والدین باید مراقب باشند و برچسب شیر خشک نوزاد را مطالعه کنند. برچسب ها محتوای غذایی موجود را نشان می دهند و ممکن است با نیاز کودک شما مطابقت داشته باشید.

شیر خشک خانگی مقرون به صرفه ترین نوع شیر خشک است. اگر نمی توانید شیر خشک مخصوص نوزادان را از فروشگاه بخرید، یک شیر خشک مخصوص نوزادان خانگی با تغذیه مناسب، شکاف را پر می کند.

آلرژی ها معمولاً ارثی هستند، بنابراین کودک شما احتمالاً همان آلرژی هایی را که در خانواده شما وجود دارد به ارث خواهد برد.

در این شرایط، پزشکان شیر خشک هیدرولیز شده را توصیه می‌کنند که جذب آن راحت‌تر است و احتمال ایجاد واکنش آلرژیک در نوزاد شما کمتر است.

ادامه استفاده از اشکال مختلف شیر خشک توصیه نمی شود. از این رو، چسبیدن به یک مورد خاص بهتر است.

تغییر شیر خشک نوزاد می تواند هضم کودک را مختل کرده و باعث آلرژی شود. اما شما همچنین باید فرمولی را انتخاب کنید که در دسترس باشد.