کلاسور زیپ دار جادویی که کودکی با نگاه کردن به آن قدرت تکلمش را از دست داد

در حالی که مربیان از سیستم مدیریت یادگیری Canvas وکلاسور زیپ دار برای کلاس‌های آکادمیک دارای اعتبار استفاده می‌کنند، کسانی که در فرصت‌های آموزشی یا فرابرنامه‌ای درگیر هستند ممکن است متوجه شوند که دفترچه‌های کلاس OneNote راهی عالی برای کمک به دانش‌آموزان شما برای یادگیری، حفظ و به کارگیری اطلاعاتی است که شما پوشش می‌دهید!

پس چه فرقی دارد؟ یک Notebook استاندارد OneNote برای سازماندهی کار شما طراحی شده است. این به شما امکان می دهد متن را تایپ کنید.

با دست بنویسید یا بکشید. و فایل ها، تصاویر، پیوندها، کلیپ های ویدیویی و صوتی و موارد دیگر را اضافه کنید. سپس می توانید عناصر را جابجا کنید، اندازه آنها را تغییر دهید یا به صفحات مختلف اضافه کنید.

این مانند یک دفترچه کار دیجیتال است، با این تفاوت که شما و هرکسی که انتخاب می کنید آن را به اشتراک بگذارید، می توانید از هر دستگاهی به آن دسترسی داشته باشید.

یک نوت بوک کلاس مانند یک نوت بوک سوپرشارژ است که به طور خاص برای سازماندهی محتوای دوره برای مدرسان و دانش آموزان طراحی شده است.

هر صفحه درست مانند یک صفحه استاندارد OneNote کار می‌کند، اما یک نوت بوک کلاس به‌طور خودکار به اشتراک‌گذاری صفحات با دانش‌آموزان را می‌دهد، فضای کاری دانش‌آموزی را که می‌توانید نظارت کنید و فضاهایی را برای کار مشترک ایجاد می‌کند.

نوت‌بوک‌های کلاس با چهار بخش اصلی ایجاد می‌شوند: کتابخانه محتوا، فضای همکاری، دفترچه‌های دانش‌آموز و فقط معلم.

کتابخانه محتوا: صفحات کتابخانه محتوا را فقط می توان توسط مربیان ایجاد و ویرایش کرد، اما همه دانش آموزان می توانند آنها را مشاهده کرده و در دفترچه یادداشت دانش آموز خود کپی کنند (جایی که می توانند روی آن یادداشت برداری کنند).

این بخش اصلی است که در آن محتوای دوره را اضافه می‌کنید، از جمله ارائه درس یا ماژول، جزوه‌ها، راهنمای مرجع، اطلاعات کلاس و غیره.

Teacher Only: این بخش برای محتوایی است که فقط مربیان می توانند آن را ببینند. این مکان مناسبی برای ایجاد فهرست کارها، انجام برنامه ریزی درسی، مستندسازی چیزهایی که در کلاس اتفاق افتاده است، ایجاد پیام برای مربیان مشترک، یا افزودن محتوای دیگری برای کمک به سازماندهی شما است.

فضای همکاری: صفحات همکاری توسط مربیان و دانش آموزان قابل مشاهده و ویرایش است. این یک مکان عالی برای کار تعاملی و مشارکتی است.

به عنوان مثال، می توانید از شرکت کنندگان در آموزش بخواهید که بزرگترین مانع یا چالش خود را فهرست کنند.