کیسه زباله رولی لندنی که پاداش زنان ورزشکار آمریکایی بود

یکی دیگر از مواردی که می تواند از پارگی کیسه زباله رولی لندنی شما جلوگیری کند سطل زباله با منافذ هوا در سطل زباله است.

این منافذ اطمینان حاصل می کنند که می توانید به راحتی کیسه زباله را بدون ایجاد خلاء در سطل سطل زباله یا سطل بازیافت خود بیرون بیاورید.

همچنین مطمئن شوید که کیسه را زیاد پر نکنید. معمولاً افراد برای پر شدن بیشتر زباله ها را در کیسه زباله به پایین فشار می دهند. اما این احتمال پارگی در کیسه زباله را افزایش می دهد.

کیسه های زباله زیست تخریب پذیر
آیا به دنبال کیسه های قابل کمپوست برای جمع آوری ضایعات مواد غذایی، ضایعات مواد غذایی، زباله های حیاط و سایر زباله های قابل کمپوست هستید؟ سپس به دنبال کیسه های زباله زیست تخریب پذیر گواهی شده باشید.

این کیسه های زباله قابل کمپوست از پلاستیک های سنتی ساخته نمی شوند. در عوض، آنها از مواد پایدار و سازگار با محیط زیست، مانند نشاسته ذرت یا سایر مواد گیاهی که 100٪ زیست تخریب پذیر هستند، تولید می شوند.

زیست تخریب پذیر به این معنی است که کیسه بازیافت در عرض چند ماه کاملاً تجزیه می شود.

هنگام خرید کیسه های زباله زیست تخریب پذیر، به دنبال کیسه های تایید شده، به عنوان مثال، BPI و OK Compost باشید.

این گواهی‌ها به شما می‌گویند که کیسه‌های زباله‌ای که می‌خرید واقعاً قابل کمپوست هستند و از پلاستیک‌های معمولی (غیر قابل تجزیه) ساخته نشده‌اند.

علاوه بر مارک های معروف کیسه زباله مانند Hefty و Glad، انواع دیگری از کیسه های زباله و کیسه های بازیافت مارک دار موجود است.

Simplehuman و Nine Stars تولید کنندگان انواع سطل زباله هستند، اما این شرکت ها سطل زباله های سفارشی خود را نیز می فروشند.

این کیسه های زباله به طور ویژه برای سطل زباله شما طراحی شده اند، بنابراین مانند یک دستکش جا می شوند. Simplehuman طیف وسیعی از کیسه های زباله دارد. می توانید کیسه زباله Simplehuman مناسب را در اینجا پیدا کنید.