گل آپارتمانی سانسوریایی که با جذب آب تغییر رنگ می داد

گیاهان آپارتمانی مانند گل آپارتمانی سانسوریا، گیاهان کاملی هستند، زیرا به آب زیادی نیاز ندارند. آنها در نور روشن و فیلتر شده بهترین رشد را خواهند داشت.

علاوه بر این، آنها شرایط نور جزئی را نیز تحمل می کنند، بنابراین اگر در گوشه تاریک خانه ما قرار دارند، نیازی به نگرانی نیست.

متأسفانه، آنها برای حیوانات خانگی سمی هستند، بنابراین آنها را از گربه یا سگ خود دور نگه دارید، به خصوص اگر احتمال دارد نیش بزند!

برای فهرست کامل گیاهانی که برای خانواده‌های دوستدار حیوانات خانگی بی‌خطر هستند، راهنمای ما را برای بهترین انتخاب‌های ایمن برای حیوانات خانگی بررسی کنید.

جایی که Sansevieria خوب به نظر می رسد: با توجه به اینکه آنها یک گیاه کاملاً چشمگیر هستند، به خوبی به عنوان یک قطعه بیان روی میز یا قفسه کار می کنند.

همه ما عاشق یک قفسه گیاهی در The Little Botanical هستیم. آنها را در آشپزخانه برای جایگزینی مدرن تر برای گل ها امتحان کنید یا آنها را با گیاهان دیگر با ارتفاع و شکل های مختلف برای تضاد عالی گروه کنید.

برای آن دسته از شما که می خواهید یک گروه گیاهی ایجاد کنید، در اینجا چند پیشنهاد دیگر از گیاهان وجود دارد که فکر می کنیم با آنها عالی به نظر می رسند:

چیزهای زیادی برای دوست داشتن در مورد این گونه خیره کننده وجود دارد. از نام‌های منحصربه‌فرد، مانند زبان مادرشوهر و گیاه نیزه آفریقایی گرفته تا این واقعیت که در مطالعه هوای پاک ناسا به نمایش درآمدند، Sansevieria بهترین عملکرد را دارد.

ما همچنین تنوع پیشنهادی را دوست داریم، زیرا حتی می توانید یکی از هر کدام را انتخاب کنیدسانسویریاانواع در حالی که همه آنها یک نوع گیاه هستند، به اندازه کافی متفاوت به نظر می رسند تا در یک گروه عالی به نظر برسند و مزایای عالی تصفیه هوا را برای شما به ارمغان می آورند.

آنها رویای یک طراح داخلی هستند و کار شگفت انگیزی در تبدیل هر دفتر یا فضای نشیمن به یک اتاق جدید جدید انجام می دهند.