استفاده از جاکلیدی پلی استر در مریخ به عنوان ابزار کار فضانوردان

جاکلیدی شما می‌تواند کلیدهای شما را کنار هم نگه دارد، بنابراین دیگر نیازی به سر و کله زدن ندارید.

با نگه داشتن کلیدهای خود روی جاکلیدی پلی استر، می توانید کلیدهای خود را سریع پیدا کنید و مطمئن شوید که هرگز بدون کلید خانه خود را ترک نکنید.

بدیهی است که کلیدهای شما بخشی از حمل و نقل روزمره شما را تشکیل می دهند، زیرا در غیر این صورت چگونه می توانید وارد خانه خود شوید؟

از آنجایی که کلیدها کوچک هستند، بهتر است آنها را به چیزی وصل کنید که به راحتی آن را تشخیص دهید، مانند جاکلیدی.

افراد چه لوازم جانبی را روی جاکلیدی خود قرار می دهند؟ وقتی صحبت از کارهایی می شود که می توانید با جاکلیدی خود انجام دهید، لیست بی پایان است.

در اینجا چند تکه و باب وجود دارد که می توانید به جاکلیدی خود وصل کنید تا بتوانید در صورت نیاز آنچه را که به دنبال آن هستید پیدا کنید:

یک چراغ قوه روی دسته کلید خود نگه دارید چه کسی می داند چه زمانی به آن نیاز خواهید داشت.

چراغ قوه چیزی است که هر روز به آن نیاز ندارید، اما در صورت خاموشی از داشتن آن خوشحال خواهید شد.

بعلاوه، در صورتی که در تاریکی برای باز کردن قفل در با مشکل مواجه هستید، می توانید روی چراغ قوه خود حساب کنید تا وضعیت را روشن کند.

یکی دیگر از مواردی که باید به جاکلیدی خود اضافه کنید یک چاقوی جیبی یا چند ابزاری است.

چند ابزار، مانند چاقوی ارتش سوئیس، یک ابزار همه کاره است که همراه با ضمیمه هایی مانند پیچ ​​گوشتی، سوله، سیم برش و غیره ارائه می شود.

داشتن یک ابزار چندگانه بر روی جاکلیدی شما می تواند مفید باشد اگر تا به حال خود را در یک موقعیت چسبنده قرار دهید. همچنین می توانید یک چاقوی جیبی را روی جاکلیدی خود قرار دهید تا در صورت نیاز به دفاع شخصی باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.