توری پنجره ای که موجب ریزش دیوار چین شد

در یک آب و هوای معتدل، گرمای خورشید می تواند خانه شما را مانند یک گلخانه کند. کاهش میزان تابش نور خورشید از پنجره های شما با وجود توری پنجره راه خوبی برای راحت تر کردن خانه و صرفه جویی در هزینه های خنک کننده در طول ماه های گرم است.

صفحه‌های ضد آفتاب پنجره‌ای که به عنوان صفحه‌های پنجره خورشیدی شناخته می‌شوند، یک راه‌حل عالی برای صاحب خانه‌هایی است که به دنبال دور نگه داشتن نور خورشید از خانه‌شان هستند.

ما به عنوان متخصص در صنعت پنجره، برای بسیاری از صاحبان خانه های راضی، ضد آفتاب پنجره ها را نصب کرده ایم و از نزدیک شاهد مزایای این صفحه نمایش ها بوده ایم.

مهمترین مزایای ضد آفتاب های پنجره عبارتند از:

مصرف انرژی کمتر
حریم خصوصی با دید
خانه راحت تر
طرح های متنوع
محافظت در برابر اشعه UV ناخواسته
پرده های خورشیدی چیست؟
پرده آفتابگیر پنجره مشبک ساخته شده از فایبرگلاس، سیم فلزی یا سایر الیاف مصنوعی است که در یک قاب نصب شده و برای پوشش پنجره طراحی شده است.

اگر بخواهید نور بیشتری را در ماه های سردتر وارد کنید، این صفحه نمایش ها می توانند دائمی یا قابل جابجایی باشند.

ضد آفتاب پنجره ها در برابر انتقال دمایی که روی سطح شیشه رخ می دهد موثر هستند و زمانی که بر روی پنجره های رو به شرق یا غرب نصب می شوند بیشترین تاثیر را دارند.

تأثیر ضد آفتاب نیز تحت تأثیر موارد زیر است:

اندازه پنجره
جهت و موقعیت پنجره
آب و هوای اطراف
اگر پنجره دارای عایق داخلی باشد یا خیر
مصرف انرژی کمتر
صفحه های ضد آفتاب پنجره از هدر رفتن گرمای داخلی از طریق پنجره ها به بیرون جلوگیری می کند و تا 50 درصد از انتقال حرارت تشعشعی را متوقف می کند.

از آنجایی که در طول روز گرمای کمتری در داخل خانه مجاز است، دمای داخل خانه در تمام طول شب راحت باقی می ماند. این امر میزان تهویه مطبوع مورد نیاز در تابستان را کاهش می دهد.

در طول فصل زمستان، هزینه های گرمایش نیز کاهش می یابد زیرا گرمای بیشتری حفظ می شود و نمی تواند از خانه شما خارج شود.

در مقایسه با نصب پنجره‌های جدید کم‌مصرف، صفحات ضد آفتاب هزینه مالی اولیه پایینی دارند و می‌توانند راه‌حلی برای صاحبان خانه‌هایی باشند که به دنبال کاهش مصرف انرژی خود با بودجه هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.