فروش کلوچه لاهیجان درب کارخانه که در سال 1350 صورت گرفت موجب کوتاهی قد در فرزندان آن خانواده ها شد

مردم از حدود شش هزار سال پیش شروع به پخت کلوچه لاهیجان درب کارخانه همراه با نان کردند و از آن زمان به بعد به این فکر رسیدند. تعداد زیادی از انواع آن

دستور العمل های کوکی، که بر اساس آن اجداد ما پخته شده اند، شباهت کمی به نمونه های مدرن دارند.

به عنوان مثال، عموم مردم در مورد وجود شکر و شکلات فقط در قرون 16-18 مطلع شدند و ترکیب پخت به لطف فرانسوی ها که در پخت و پز پیشرفت کردند، به طور قابل توجهی تغییر کرد.

تا به امروز، کلوچه ها محصولات قنادی کوچکی هستند که بر پایه آرد، شکر و کره ساخته شده اند. به لطف تاریخ طولانی شیرینی ها و عشق بشر به آنها، امروزه همه می توانند کلوچه هایی به سلیقه خود پیدا کنند.

با وجود انواع مختلف، کوکی ها بر اساس روش تهیه به سه نوع تقسیم می شوند.

دستور کلاسیک کوکی‌های کره حاوی مقدار زیادی شکر، کره و تخم‌مرغ، آجیل و شیر است. بالاترین محتوای کالری را دارد، با چای و قهوه به خوبی می آید.

کوکی‌های کره می‌توانند هم نان کوتاه و هم بر پایه مرنگ با شکر، آرد گندم یا آجیل (مثلاً ماکارون) اضافه شوند. به هر حال، شما می توانید دستور مرنگ کلاسیک (مرنگ) را در وب سایت ما مشاهده کنید.

شیرینی های شکری شیرینی های متخلخل و شکننده ای هستند که هنگام پخت به راحتی پف می کنند.

از مقدار زیادی شکر (اما نه بیشتر از 30 درصد کل جرم)، کره، تخم مرغ، آرد و بکینگ پودر تشکیل شده است. خمیر کوکی ها بسیار پلاستیکی است، به راحتی شکل می گیرد و در فر پخته می شود.

کوکی های سخت به اندازه انواع دیگر شکننده نیستند، اعمال یک الگو روی آن دشوارتر است. دارای بافت لایه ای است، با محتوای روغن کم (تا 8٪) و شکر (تا 20٪) مشخص می شود.

برای پخت و پز از آرد “ضعیف” با محتوای پروتئین کم استفاده می شود، به همین دلیل است که خمیر باید برای مدت طولانی باز شود (به همین دلیل به کوکی ها “طولانی” می گویند).

همچنین می توان از نشاسته ذرت و شربت اینورت به عنوان بخشی از این نوع کوکی ها استفاده کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.